موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

برسد به وبلاگ شاگرد بنا

جالب بود برام که اون پست فرمانده یا سرباز هنوز نظراتش فعال بود.من چون الان درگیری برام پیش اومده پست رو با نظرات محفوظش به حالت پیش نویس درآوردم که سر فرصت مناسب به نظرات جواب بدم.

فلسفه ی این پست هم اینه که اگر خانم شاگردبنا این پست رو دیدن من یه کاری باهاشون داشتم امیدوارم بتونم ارتباط بگیرم باهاشون🥲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan