موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

ادامه ی بدون عنوان خاصی

بزن ادامه مطلب..

 

من حرص یادگیری و کشف دارم.انتخاب ها همیشه برام سخت بوده چون دوست داشتم همه چیز رو کشف کنم..

وقتی مسیرم به طلبگی خورد

شور و شعف خاصی رو تجربه کردم چون نگاهم به طلبگی حقیقتش رو بگم صادقانه بود

دوست داشتم خودم بفهمم خودم کشف کنم و خودم یاد بگیرم..

آدم معمولی هستم..و فراری از اینکه چیزی بهم بچسبه..

اما اون شب انگار ازم خواستن آدم خاصی باشم :)

نمیدونم شایدم آدم متوهمی بودم و بهم گفتن بکش بیرون بابا واقعیتو ببین!

حالا منی که اونقدری به واقع بینی معروفم که گاهی اوقات دوستام با منفی بینی اشتباه میگرفتن..

شاید دارم خودمو گول میزنم؟ نمیدونم

ولی خدایا گول زدن خودم از قصد نبوده

از جهلمه

شایدم از حرصم..

آره رقیه..زندگی خیلی چیزای دیگه داره که بقیه فهمیدن و تو نفهمیدی..

شاید بهتره یکم از دنیای ذهنیت بیای بیرون..

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan