موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

سه نقطه

نمیدونم این چند روز همش دلم میخواد بخوابم

انگاری دست خودم نیست

هر فرصتی گیر میاد چشمامو میبندم و میرم

فاصله ی بین انجام دادن دو تا کار کنار مامانم بود که تو اتاق هیترو بغل کردم و خوابیدم

به جز این ...

واسه خاطر مشکل به وجود اومده هی میگم خودتو جمع کن دیگه

یه برنامه ریزی درست حسابی بکن کاراتو پیش ببر

بهم گفت تو میتونی این مشکلم رد کنی مثل همیشه

من میشناسمت.منطقی هم هستی زود سر پا میشی.مثل مشکلات قبلی

ولی راستش من این چند روز حتی حرف زدنام با خودم سسته

قبلا وقتی به خودم میگفتم دیگه بسه.دیگه پاشو به کارات برس.واقعا یه اراده ای داشتم و دیگه همه چی رو تموم میکردم.

اما الان این خودتو جمع کن دیگه هایی هم که به خودم میگم، بی حوصله و بدون قاطعیت و لقلقه ی زبانه.

مثل تصمیم بلند شدن از رخت خواب اول صبح جمعه که عمرش فقط چند ثانیه اس، تا به خودت بیای ظهر جمعه شده و شما خواب بودین.

میم مثل حنانه
۰۳ دی ۰۱ , ۰۰:۰۵

ولی من مطمئنم اینم یه روزی میگذره

فقط تحمل کن رفیق

یکم بیشتر.... :)

پاسخ :

ممنونم خواهر... :)
Z.sadat🤍
۰۳ دی ۰۱ , ۰۰:۱۷

اینم یه حالت از زندگیِ نیست؟

اینم یه روز از روزای اندی سالگیِ

شاید الان بگی چطور بگذرونمش ولی مطمئنم بحرانی تر از این شرایط هم 

گذروندی

الحمدالله علی کل حال همیشه اینو میگفتی :)

پاسخ :

قطعا که الحمدلله علی کل حال
حتی الان :)
ولی نه، موردی که برام پیش اومده هیچوقت تصورش هم نمیکردم.شاید در آینده بحرانی تر از این برام پیش بیاد اما الان میدونم که بحرانی تر از این برام پیش نیومده ...
فقط تو رمانا خونده بودمش...و هر وقتم میرسیدم اونجاها میگفتم نه نه کاش برام پیش نیاد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan