موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

اربعینای قدیمی

امروز چون بابام خونه نبود و داداش بزرگم هم امتحان داشت، من آقا محمدحسنو پیاده بردم مدرسه ...

هوا خیلی سرد بود.منم لباس گرم درست حسابی نپوشیده بودم چون فکر نمیکردم سردی هوا انقدر باشه که با نفس کشیدنمون بخار در بیاد.

گوشیم اینجارو زده ۹ درجه ...

تو راه برگشت، در حالی که دستامو جلوی صورتم گرفته بودم و ها میکشیدم تا صورتم و مخصوصا بینیم گرم بشه :) مواکبنا از قحطان البدیری رو پلی کردم، و بقیه ی مسیر رو با یادِ اربعینای قدیمی که توی هوای سرد بود، قدم زدم.

همون اربعینا که صبح از خواب پا میشدی و میدیدی از شدت شرما، پتوت نم کشیده.صبحونه ها آش و چایی بود و اونقدر دستامون بی حس میشد که میتونستیم لیوان چایی داغ رو تو دستمون بگیریم.

این نوحه هم مال همون سال هاست ... خیلی دوسش دارم.

حسش یه چیزی فراتر از خوب بود :))

موکب هایمان را بر پا میکنیم

محبانت را دعوت میکنیم

به زائرانت خدمت می کنیم، شب ها بیداری میکشیم

لبیک یا حسین(ع) ...

 

 

De Sire
۱۰ دی ۰۱ , ۱۲:۰۸

سلام 

حسودی میکنیم :) 

پاسخ :

سلام :)
اسم وبلاگو خوندم یه لحظه فکر کردم وبلاگ دوستمه😆
حسودی چرا؟ :(
De Sire
۱۰ دی ۰۱ , ۲۰:۲۵

که از این همه سال قبل شما اربعین میرفتین :دی 

شوخی میکنم الهی که همیشه در همین مسیر و پر توفیق باشید ❤️

پاسخ :

ببخشید من نمیدونم چرا نظراتو جدیدا یک قرن بعد جواب میدم.همش یادم میره :|
ممنونم از دعای خیرتون.ایشالله برای شما هم همینطور ^_^
الان از اون اربعینا فقط خاطره مونده و هر اربعین انگار اولین بارمونه :(
زینب موسوی
۱۲ دی ۰۱ , ۰۱:۲۰

اخ خدا حس خوب:((

پاسخ :

:)))))
ناشناس
۱۲ دی ۰۱ , ۰۱:۲۰

اخ خدا حس خوب:((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan