موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

فتنه ی خواص

این روزا یه چیزایی رو میبینم و میشنوم که خیلی برام عجیبه

از کسایی که اصلا انتظارشونو ندارم

واقعا فتنه ی خواصه

یادم نیست دقیقا چه ماجرایی بود

ولی یه همچین چیزی بود که بعد از به حکومت رسیدن امیرالمؤمنین(علیه السلام) مخصوصا عدالت خواها میگفتن خب الان دیگه ایشون پرونده ی قاتلین عثمانو راه میندازه

اما حضرت راه نمینداخت اینام شک کرده بودن...پس کو عدالت؟ و..

حالا خلاصه این یه جریانی داره که اگر کسی اون داستان یا روایت کامل رو تو ذهنش هست لطفا توی قسمت نظرات بذاره

به هر حال بعضیا هم از اینور بوم میفتن/میفتن؟

نمیدونم.من از یه طرف یه نشونه هایی میبینم، از طرف دیگه یه حرفایی از کسایی میشنوم که با خودم میگم یعنی فلان این حرفو نشنیده؟ این نشونه رو ندیده؟ خب خیلی سخته

واسه منِ نادان جاهل کم فهم، میبینم یکی گنده تر از من توی یه موردی انگاری چپ کرده، میترسم خب

اون چپ کرده چه تضمینی هست من نکنم؟ آدم شک میفته به جونش

با خودت میگی آخه مگه رهبری رک و راست فلان حرفو نزد؟ با گوشای خودت شنیدی که.مگه فلان شیوه رو رهبری مخالفش نبود؟ 

بعد یه نفر انقلابی درست حسابی تر و تمیز، یه حرفی میزنه یه جا که معذرت میخوام به کار ببرم، ولی برگای آدم میریزه! دو دو تا چارتا میکنی میبینی با عقل ناچیزت، این حرفی که این طرفدار نظام و انقلابی باسواد زده، خب ظاهرا مخالف حرف رهبره

بعد شک میکنی به خودت، میگی یا این واقعا چپ کرده، یا من پس حرفای رهبرو نفهمیدم و قاطی کردم...

 

 

ن. .ا
۱۰ دی ۰۱ , ۰۱:۱۲

سلام

دقیقا این طراحی خداست...

بزرگتر از تو رو میزنم تا مستقل بار بیای...

کاری که پیغمبر خواست بکنه و جنگ راه افتاد...

پاسخ :

ولی خیلی سخته واقعا ...

ن. .ا
۱۰ دی ۰۱ , ۰۸:۳۰

شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل

کجا دانند حال ما، سبک باران ساحلها...

.

.

.

صبا گو آن امیر کاروان را

مراعاتی کند این ناتوان را

ره دور است و تاریک است و باریک

به دوشم میکشم بار گران را...

.

.

همه با این سختی روبرو شدن و شعرها سرودن...

تازه هنوز این سوال به جانتون نیفتاده که:

اهل بیت ایییییین همه هزینه دادن که من امروز بتونم آزادانه و با اختیار کامل تصمیم بگیرم...

بعد با خودتون میگید آقا جان... امام حسینم... 

ایییین همه هزینه برای شخص من دادید؟!!!

بعد هی دلتون میخواد نپذیرید... مثلا توجیه کنید هزینه هایی به این سنگینی برای خوبانی بوده که در آینده میان...

اما هر چی دقیق میشید میبینید نه...

برای تک تک ماها بوده...

بعد ما فردای قیامت چجوری توی روشون نگاه کنیم؟!!!

بگیم چکار کردیم؟!

بعد اونوقت خیلی بیشتر از الان خواهید سوخت...

پاسخ :

چیزی که شما میگید
اصلا آدم دوست داره نباشه
دوست داره زمین دهن باز کنه و فرو بره توش
دوست داره محو بشه غرق بشه اصلا ...
ولی به این فکر نکنه ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan