موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

علامه مصباح

چقدر سخته که نسل ما از وجود همچین گوهرهایی مثل علامه مصباح محروم میشه ...

دیر شناختمشون :(

و هر بار غبطه میخورم به دخترعموم که توفیق داشت و توی دوران تحصیلش، چهارشنبه ها میرفتن درس اخلاق علامه...

جزء کسایی بودن که صدا و چهره اشون آرامش زیادی داشت برام

انگار که در دنیا هیچ اتفاقی نیفتاده ...

و ما ادراک علامه مصباح؟ ..

 

 

+ دیروز مامانم گفت اینجا هم میخوان یه شهید گمنام بیارن.ته دلم ذوق کردم.گفتم خب خداروشکر، شهدا صدامو شنیدن.منم بی نصیب نمیمونم.

اما.... هممون فراموشمون شد.بازم توفیقِ نداشته اومد به چشمم.لیاقت نداشتی ...

میم مثل حنانه
۱۲ دی ۰۱ , ۱۷:۳۴

منی که از اونجا اومدم اینجا، شهید گمنام اوردن اونجا،وقتی برگشتم اینجا اوردن:))))))

 

Z.sadat.m🤍
۱۲ دی ۰۱ , ۱۸:۰۰

منی که برای کار دیگه ای رفته بودم...

ولی یهو دیدم برنامه شهید گمنانه 🥲🤍

و دعاتون کردم:)

De Sire
۱۲ دی ۰۱ , ۲۲:۱۸

سلام 

دوره طرح ولایت رو که ایشون بنیانگذارش بودن شرکت کردین؟ 

 

خدا توفیق و سلامتی بده بهتون

پاسخ :

متاسفانه نه.
چون هیچ عنوانی نبودم.نه دانشجو، نه معلم و فعال فرهنگی و...هیچی کلا😅
پیگیری کردم ولی نشد به خاطر همین.
اما ازشون کتاب خوندم.یه سری صوت هارو گوش دادم و...
De Sire
۱۳ دی ۰۱ , ۰۰:۰۰

من پک کامل کتابهای طرح ولایت رو دارم، فیلم هاش هم توی آپارات به طور کامل بارگزاری شده، اگه بخواین میتونم دستتون برسونم و فیلما رو لینک بدم، خیلی خوب بود دوره. من مجازی شرکت کردم

پاسخ :

من واقعا اینجوری شرمنده ی شما میشم که ...
پیشنهاد وسوسه برانگیزیه😢😭😁🤭😆
سجاد ...
۱۳ دی ۰۱ , ۰۱:۳۸

یک وجه از علامه مصباح برام خیلی جذابه ؛ با اینکه سالها آماج حملات و تهدید ها و تمسخر ها بودن اما هیچ وقت پا پس نکشید ، جا نزد ، نترسید و توکل کرد ...

کاش یه ذره از اون خشوع و توکل رو من داشتم !

پاسخ :

درسته ...
صفت مردان بزرگ خدا همینه.استقامت پای هدفشون جلوی طعنه ها و زخم زبان ها ..
ناشناس
۱۳ دی ۰۱ , ۱۹:۳۲

سلام

برای دوره طرح ولایت، جدیدا برای عموم هم برگزار میشه

هم 40 روزه حضوری و هم بصورت مجازی

یکسری دوره ناپیوسته حضوری هم گذاشته بودن که شرایط خودش رو داشت

اگر پیگیر باشید میتونید ثبت نام کنید و بعد از قبولی در مصاحبه دوره رو بگذرونید

پاسخ :

ممنونم از اطلاعتون.پیگیری میکنم باز.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan