موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

یک عدد نابلد در عنوان گذاری

 تلگرام وصل شد.

اتفاقی وارد گروه science club میشم.

خیلی وقت بود به خاطر کمبود وقت و اولویت، بازش نکرده بودم.

آخرین پیام ها:

 

_سلام یه سوال میشه گفت که نوروساینس منشا همه ی رشته هاست؟

 

+به چه منظور؟

 

_اینکه برای انجام دادن هرکاری نیاز به دونستن نوروساینس داریم

 

+توی جوامع انسانی و به عنوان یک انسان، نوروساینس مثل کتاب راهنما برای ما می‌مونه در رابطه با فرد و اجتماع.

 

اندکی چشمان گرد.نوروساینس منشأ همه رشته ها؟ 🙄

البته از این گروه و این افراد همینم بر میاد :)

 

+ کاش بعضی چیزا جلو چشم من نباشن.

خسته میشم.

میم مثل حنانه
۱۴ دی ۰۱ , ۰۰:۱۹

نمیدونم چطوری میتونن قانع بشن...

واقعا راضین که همه چیز رو همینقد فیزیکی ببینن؟!!

چیزایی که تو خود غرب دارن منسوخ میشن تازه داره بین مردم ما باب میشه.

ولی لذت فهمیدن متافیزیک کجا و فیزیک کجا... :))))

چقد خوبه مث اونا فکر نمیکنیم...

هم میهن
۱۴ دی ۰۱ , ۰۰:۲۷

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

mehraban 75
۱۴ دی ۰۱ , ۰۰:۳۳

سلام با چه فیلترشکن وصل می شین؟

پاسخ :

سلام.راستش چون کارم فوری بود انقدر چیزای مختلف + پراکسی استفاده کردم درست یادم نمیاد بالاخره کدوم وصل شد.
فکر کنم یا انجکتور بود یا گرین نت.
ولی بیشتر با پراکسی وصلم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan