موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

خط فاصله هوای بارانی

فکرم پر از حرفای مختلف بود.

پر ..

بعد اومدم بنویسم.این پست رو دیدم یدفعه.

در اقدامی ناگهانی زدم زیر گریه.مفصل

دلیلش رو نپرسید.مهم هم نیست.

ولی پست خوبی بود بخونید.

 

مامانم برای قبولیم، سفره ی حضرت ام البنین(ع) نذر کرده بود.دو دقیقه مونده به بسته شدن سایت، کارت مصاحبه ام تایید شد.روز شهادت حضرت زهرا(س) در معیت عمه جان حضرت معصومه(س)مصاحبه امو انجام دادم.شبش هم که از مجلس حاج محمود، خیلی اتفاقی توفیق زیارت قبر شهید آرمان نصیبمون شد.

روز شهادت حاج قاسم، نتایج اومد و قبول شده بودم.الان در تدارک مراسم هستیم :)

 

 

بابام از کربلا برگشت.با شیشه عطر حرم امام علی(ع)، گردنبند سنگ حرم امام حسین(ع) و دهین خوشمزه ی نجفی با خامه :)

راستی از مزیت های پدر مداح داشتن اینه که هر بار برای تمرین کردنش، کلی روضه داریم! :)

الانم در معیت همون روضه نشستم.صدا از اتاق آخری میاد.

مستمع نداریم ظاهرا.ولی وقتی بابام صداشو کم کرد و آروم گفت از خون جوانان وطن لاله دمیده، باور کنید من صدای یه جمعیتی رو شنیدم..

صدای بارون هم میاد ...

بگذار که یک بار، باران، از زمین به آسمان ببارد ...

میم مثل حنانه
۱۴ دی ۰۱ , ۲۲:۴۰

من رو تو این حال عرفانی فراموش نکن 

باشهههههه؟!؟؟؟؟؟؟

De Sire
۱۵ دی ۰۱ , ۰۰:۴۳

التماس دعای خیر ... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan