موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

یه مکالمه ی دوستانه :)

 

:):

بیا یه کاری کنیم برا روز مادر

یا حالا اگه اون روزم نشد یه موقع دیگه

همراه با هدیه ی روز مادر

میدونم خییییییییلییییییـــــــــــــــــــی سخته هااااا

مخصوصا واسه من ..

ولی ..

ولی

 

خم شیم پای مامانمونو ببوسیم😢

 

Fadia Fatemeh♡:

چند روز فرصت دارم خودمو اماده کنم؟

 

😂

 

:):

وایییی دقیقااا باید آماده کرد😂😂😂😂

 

 

خییییلی سخته

یعنی میتونیم؟😢😂

برا میلاد امام علی هم پای بابامونو ببوسیم ... :)

 

چند ساله دارم بش فک میکنم

خاک تو سرم که چند ساله از پسِ خودِ مغرورم بر نیومدم :(

 

بعد فرض کن خواهر برادرامونم یاد بگیرن :''')

 

Fadia Fatemeh♡:

رقیه

سخته :))))

 

:):

خیلی سخته میدونم ....

 

میگم دیگه ..

چند سال ...

 

ولی

هر کاری تو این دنیای خراب شده انجام میدم

حس میکنم یه چیزیش کمه ..

حس میکنم دارم محروم میکنم خودمو...

تا کی فرار کنم ... :(

 

توی زندگیم

سه چهار مورد خیلی سخت پیش اومد که پای آبرو و غرورم وسط بود

برا هر کدوم حداقل چندین ماه عزا گرفتم و وقت تلف کردم که انجام ندم

چون انجام دادنشون خییییییلیییی برام سخت بود

کاری که مستقیما میزنه میشکندت

ولی حس میکردم لبخند خدا توشونه

....

انجامشون دادم

خیلی سخت گذشت

هر کدومشونم دقیقا بعد از روضه انجام دادم

میدونی که حال بعد از روضه یه جور انرژیِ ماوراییه

چون حس میکردم همین الان نگاه امام حسین(ع) مستقیم رومه

انگار شکست ناپذیر و قوی میشدم و کار به هیییچی نداشتم.

اگر تو حال روضه و هیئت، کارایی میکردم که در زمان عادی برام خیلی سخت بود

پس اینا هم میتونستم انجام بدم

انجام دادم و نمیدونی چه حس خوبی داشت ...

چقدر برکت

غرورم خورد شدا

اما چون آگاهانه و با توکل پیش رفته بودم

دردشو نفهمیدم

حالا میخوام به خودم بگم رقیه

اگر اونارو انجام دادی

اینم میتونی انجام بدی ...

با همون توکل و نیت

تازه

واسه ماهایی که شخصیتمون متفاوته

اجر بیشتری داره

چون زحمت بیشتری باید بکشیم

هوم؟

 

وقتی یه قدم کوچولو واسه خدا سختی بکشی و مجاهده کنی

بعد تو همین راه استقامت کنی

باور کن از طرف خدا برات رزق میباره

 

خلاصه

از سمت من فقط یه پیشنهاد بود.

ولی بشین فکراتو بکن

حساب کتاباتو بکن

اگر خواستی انجامش بدی

از پدر و مادر اصلی‌مون مدد بگیر

به اونا توسل کن که بتونی این توفیق رو داشته باشی

و هم بتونی استمرار ببخشی بهش

ببین چجوری میتونی ساده ترش کنی

و ...

 

وقتی خواستی انجامش بدی

به این فکر کن که انگاری داری پای حضرت زهرا(س) رو میبوسی ...

اینم تیرِ آخر :)))

اصلا بیا با این نیت

که اینکارو میکنم تا یه روزی توفیق افتادن به پای حضرت زهرا(س) رو داشته باشم

انجام بدیم ...

فرض کن اصلا حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) که پدر مادر واقعیمون هستن، گفتن ما یه راهی تو زمین براتون باز کردیم که به ما برسین.پدر و مادر زمینیتونو وکیل خودمون قرار دادیم، به اونا خدمت کنین، میاریمتون پیش خودمون ...

فکر کن؟ افتادن به پای حضرت زهرا(س)

مگه همیشه آرزوشو نداریم؟ 

شاید این کار برامون این راهو باز کرد؟

خدایا ...

Fadia Fatemeh♡:

یعنی میشه رقیه؟! :)))

 

:):

یعنی میشه .؟

آررررهه

چرا نشه😍😍

ازشون بخوایم و کمک نکنن؟

 

 

 

دعا کنید برامون.فقط خودمون میدونیم چقدر برامون سخته ... :)

 

.. میخک..
۱۹ دی ۰۱ , ۱۷:۰۳

مادر اگه هیچوقت  اجازه نده دستش رو هم ببوسیم چی کار باید کرد؟ 

پاسخ :

من بهش میگم که مادر، شما میدونی که خیر دنیا و آخرت من توی اینکاراست
منم میدونم که شما از روی دلسوزی و محبتته که دوست نداری جلوت خم بشم
پس خواهش میکنم بذار من از این فیض بهره مند بشم :)
De Sire
۱۹ دی ۰۱ , ۱۷:۴۲

خدا حفظشون کنه 

پاسخ :

خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه🌱
Z.sadat. m🤍
۲۰ دی ۰۱ , ۰۷:۱۶

فقط در حد پیشنهاده...

ولی اگر خوابشون سبک نباشه توی خواب شرم هر دو طرف کمتره :))

من قبلا توی خواه همچین کاری رو کردم🙃

پاسخ :

ممنونم💗
ولی خب اینجوری که فایده نداره واسه اون چیزی که من میخوام :(
بارزان
۲۰ دی ۰۱ , ۰۸:۰۰

مساله بوسیدن پا نیست که تو خواب باشه! شکستن غرور ماست! نکنیم بهتره تا کلاه شرعی!

پاسخ :

دیگه در حداسم  کلاه شرعی گذاشتن هم نیست 😅
هر کس به قدر توانش حداقل برای شروع
و اینکه شاید اصلا خود مادره خجالت بکشه و یه نفر به خاطر این موضوع، بیاد توس خواب همچین کاری کنه باز همونم یه حدی از غرور رو میشکونه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan