موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

حذف

نمیدونم حاج کاظم فرامرزی رو میشناسید؟

اگر اشتباه نکنم ایشون یه زمانی(یا شاید الان هم) رییس مرکز ملی اسناد دفاع مقدس بودن.یکی از جانبازهای مخلص و دوست داشتنی جنگ.

خیلی هم فرمانده طور هستن.ما بهشون میگیم فرمانده😁یه گروه داریم که اونجا به جز ایشون، تعداد دیگه ای از جانبازان و آزاده های زمان جنگ هم هستن و هم ما رو راهنمایی میکنن هم خاطراتشونو میگن.

خب حالا زیاد طول و تفصیل ندم چون این مقدمه هیچ ربطی به حرفی که میخوام بزنم نداره.

حاج کاظم قصه ی ما، اینقدرررر بدش میاد از حذف کردن نوشته ها و مطالب.

همیشه میگه چرا حذف میکنین؟ نمره و قضاوت که نمیخواین.بذارین بمونن آقا.حتی خیلی بدشون میاد متن بنویسی تو گروه، بعد بزنی پیامتو حذف کنی.

یعنی اگر ایشون چند صباحی سری به اینجاها میزدن خیلی حرص میخوردن از دست ماها.😂و با اون قاطعیت فرمانده طورشون یه تشری میزدن خلاصه.

بله اومدم همینو بنویسم.

تونستم خوب طعنه بزنم یا نه؟😃🤭

ن. .ا
۲۶ دی ۰۱ , ۱۶:۳۷

سلام

منم کردم همیچین کاری؟

خب شاید بعضی وقتا باید حذف کرد واقعا

مثل جوابی که به اولین پیامتون دادم و فکر کردم آقا هستین...

:))

پاسخ :

نه خداروشکر شما هنوز اینکارو نکردین😄
نه مسلما منظورشون اینطور مطالب نیست😅مثلا پست های وبلاگ میشه.
و خب بعضی وقت ها باز بهتره از بیشتر وقت ها
De Sire
۲۶ دی ۰۱ , ۱۹:۲۹

سلام عزیزم. حالت چطوره؟ سرحال شدی؟ 

پاسخ :

سلام به شما☺ بله ممنونم کمی بهتر شدم خداروشکر😅
Z.sadat.m🤍
۲۷ دی ۰۱ , ۰۴:۲۵

وای دخترررررررر🤣

یعنی کوبنده گفتی ها

باتشکر :))))

اصلا چرا این پست رو ندیده بودم😕

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan