موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

ای خدای مهربان از غنچه ها

یه شعری بود توی یه بریده روزنامه ی قدیمی که مامانم نگهش داشته بود

از قیصر امین پور

هررر چی سرچ میکنم انگار نه انگار

پیدا نمیشه

کسی بلدش نیست...؟ یا متنشو نداره؟

خیییلی دلم میخوادش

فقط همین دو بیت یادمه:

ای خدای مهربان از غنچه ها

شور شیرین شکفتن را مگیر

پیله ها رو باز کن از کرم ها

لذت پروانه بودن را مگیر

فرصت پرواز بالاتر ببخش

بال های خسته و افسرده را (نمیدونم؟)

با کلید مهربانی باز کن

قفل این دروازه های بسته را

جالبه

میدونید چرا اول نوشتم دو بیت؟ چون واقعا فکر میکردم دو بیت یادمه

آخه آحرین بار که خوندمش و چشمم بش خورد نمیدونم چند سال پیش بود ولی بیش از شش سال بود...

الان تا نوشتم همینجوری برام اومد... (البته نمیگم صد در صد درست نوشتمش)

بهار
۱۴ بهمن ۰۱ , ۱۶:۰۵

ای   خدای    مهربان  از  غنچه ها،

                                   

                           شور   شیرین   شکفتن   را   مگیر

 پیله ها  را  باز   کن از  کرم ها،

 لذت   پروانه     بودن    را    مگیر

حکم کن تا در دل شب های تار،

گل   کند   ققنوس   از  خاکستری

با  سر  انگشت   توانایت  برآر،

 از    دل     مرداب ها      نیلوفری

فرصت    پرواز    بالاتر    ببخش،

بال های    ناتوان    و   خسته    را

با    کلید    روشنایی    باز   کن،

 قفل   این  دروازه های   بسته   را

ذره ها  را  سوی  خورشیدت  ببر،

 قطره ها  را   جانب   دریا   بخوان

تا خودت، تا لحظه های آبی ات،

                                                                      ای خدا  ما را بخوان، ما را  بخوان

 

سلام،خدمت شما، البته مال قیصرجان امین پور نیست و گویا مال خانم فاطمه سالاروند هستش...

امشب حرم رفتین برای من ویژه همین دعاها رو میکنین؟ قسمت نشد بیام با این که هواش تو سرم بود....

پاسخ :

سلام.
واااقعاااااااا ازتون ممنونم😍نمیدونید چقدر خوشحالم کردید😍
اره چون تو اون روزنامه یه ستون شعر قیصر امین پور هم بود من اشتباهی فکر کرده بودم این شعر هم مال ایشونه.بعد رفتم کتاب اشعار کاملشونو گشتم ولی پیداش نکردم.
چشم چشم💜محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan