موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

123_ج

الان یه زمانیه که لابلای کارای افطاری‌ای که امشب داریم، یه وقت گیر آوردم که بیام بنویسم و بعدش یکم بخوابم‌

جمعه ساعت هفت صبح هم پرواز دارم به مقصد تهران....

و رسما تعطیلاتم تموم میشه و باید برگردم خوابگاه.

میخوام بنویسما، ولی چون چند وقته ذهنم درگیر یه موضوع شده و همش حول و حوش همون یک "موضوع" میچرخه، میدونم برای مخاطبان خسته کننده اس که همه ی پستا راجع به همون موضوع باشه

به جایی هم نمیرسم.

فعلا این وسط، شما بگید چخبرا؟ 

تمام این مدتی که قم بودم و سر کلاس و درس و بحث، به هیچ وجه حس نمیکردم دارم "درس" میخونم، شاید چون هیچوقت مدل درسام این نبوده نمیدونم! (این حالت البته لذتی نداره ها)

 

شاگرد خیاط
۱۶ فروردين ۰۲ , ۰۹:۴۵

سال نو قالب نو پرواز نو 

اسفند دود کنین

De Sire
۱۶ فروردين ۰۲ , ۲۱:۲۰

سلام عزیزم 

جات اینجا که خیلی خالیه ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan