موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

خانوادگی :)

قرار بود امروز، خانوادگی بریم سینما، دیدنِ انیمیشن پسر دلفینی که تازه تو شهر ما پخش شده.

خیلی سرم درد میکرد و خسته بودم.اولش با خودم گفتم نرم.بقیه میرن منم میخوابم.نیازیم به رفتن من نیست.

اما بعدش تصمیم گرفتم به خاطر محمدحسن و فاطمه سادات برم که از شب قبل ذوق داشتن که فردا با هم میریم سینما.

رفتم چون ما یه خانواده ایم :) چون اگر نمیرفتم، احساس میکردم که به علاقه و خوشحالیِ خواهر برادر کوچولوم دهن کجی و بی اعتنایی میکنم.

چون میخواستم یاد نگیرن که یکم بزرگ تر شدن، به خاطر منافع خودشون، همه جا از خانواده جدا باشن، باهاشون اینور اونور نرن و از همراهیِ خانواده کسل بشن.که شیرینیِ اینکه گاهی اوقات اعضای خانواده، به خاطر لذت بردن بقیه ی اعضا، از منافع فردی خودشون کوتاه میان رو بچشن و یاد بگیرن!

همونطور که خودم عاشقِ رویدادهای خانوادگیمونم :)

 

+انیمیشن پسر دلفینی هم در مجموع، از حیث فنی و داستانی خیلی خوب بود.از اونجایی که خودم در گذشته ی نه چندان دور، انیمیشن باز بودم، خیلی زود باهاش حس خوبی گرفتم و همینطور احساس غرور از اینکه یه انیمیشن ایرانی در درجه ی بالای کیفیت دیدم که فرق چندانی با بهترین آثار خارجیش نداشت!

فقط یه چیزایی مثل زیاد بودن آهنگ و یکی دو مورد کوچیک مغایر با فرهنگ ما توش بود که خب! شاید بیشتر برای خانواده های مذهبی مثل ما دغدغه باشه، ولی به هرحال، تولید چنین اثری که تقریبا در خودِ ایران بی رقیبه، واقعا دست مریزاد داره و یه سری ایراد ها یا ضعف ها هم بالاخره طبیعیه!

 

لینک

شاگرد بنّا
۲۳ تیر ۰۲ , ۲۳:۵۵

خدا یارتونه که الآن نمی‌تونم پیام طولانی بذارم و اگر نه برای این پست حرف‌ها دارم :)

پاسخ :

سلام.خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم
نه اتفاقا ... من از خدامه همون حرف ها رو بنویسید😅به هر طریق و سبکی😅پس منتظرتون میمونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan