موکب بلوکیها

یه موکب جامونده از مسیر اربعین :)

وسط همه شلوغیا

راهی برای کنترل فکر و ذهن سراغ ندارین؟ راهی برای تمرکز نکردن رو بعضی چیزا، فکر نکردن به بعضی چیزایی که نمیخوای، سراغ ندارین؟ 

خسته شدم

خسته شدم

.. میخک..
۰۱ مرداد ۰۲ , ۰۵:۲۰

بهش فکر کن 

فکرهات رو بنویس 

سازماندهی کن 

قبول کن که این فکرها رو داری، و اینکه یه چیزی بی‌اختیار به فکرت بیاد گناه نیست. حتی اگه فکر گناه باشه وقتی خودش رو داره میچپونه تو ذهنت گناه تو نیست. بیا ش رو کاغذ ببین همون قدر که تو ذهنت در از شاخ و برگ و جذب کننده و درگیر کننده بود تو واقعیت هم هست؟ ارزش اون همه وقتی که میخواد روش بذاری رو داره؟ اصلا چقدر ارزش داره؟ 

زمان بذار مثلا از این ساعت تا این ساعت فقط به این موضوع فکر میکنم و خیال پردازی میکنم و روش متمرکز می‌شم، دیگه اجازه نمیدم وسط کار و زندگی روزمره ام مزاحمم بشه 

 

امیدوارم به درد بخوره

پاسخ :

ممنونم میخک جان :')
امشب انجامش دادم و واقعا حس بهتری داشتم.
یعنی قبلنم یادمه مثلا روزایی که برای کنکور درس میخوندم این کارو میکردما.اما یه بخش خاصی از افکارم بود که اونارو نمینوشتم.چون فکر میکردم نوشتن اون دسته اثری نداره.اما الان فهمیدم واسه اونا هم اثر داره.ممنونم ازت '')
شاگرد بنّا
۰۲ مرداد ۰۲ , ۰۱:۱۶

تسبیحاتِ حضرتِ زهرا سلام الله علیها با تمرکز. 

پاسخ :

توصیه ی خوب و دقیقی بود.میگم دقیق چون دقیقا تمرکز توش سخته.مشخصه که تمرین کردنش واقعا باعث سکوت باطن میشه😅ممنونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چه برایمان آورده ای خانمِ پرین؟
چون یک نفر توصیه کرده که عنوان ساداتتون رو همیشه بذارید میذارم: خانم سید :)
دهه هشتادی اون اولاش !
نویسنده متن ها خودم هستم.
خوزستانیِ شیفته نخل، ماه، شط..
سابقاً وبلاگ نویس :]
اینجا بیشتر سؤاله تا مطلب..

+من الحُسین بن علی‌(ع) إلی بَنی هاشم
فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَهَ لَم تَزَل
والسلام !
Designed By Erfan Powered by Bayan